21 Μαΐ 2011

Tο καινούργιο film του Batman και το ιδιοφυές Marketing

Το ''The Dark Knight Rises" είναι η επόμενη ταινία του σκοτεινού υπερήρωα Batman και αναμένεται στους κινηματογράφους στις 20 Ιουλίου του 2012,απο την Warner Bros.
Η εταιρεία χρησιμοποίησε έναν απίστευτο τρόπο προβολής της ταινίας ,καθώς έχει αναγκάσει τους fan του Batman παγκοσμίως να αφιερώνουν πολλές ώρες απ'τον χρόνο τους για την νέα ταινία.

Αν κάποιος επισκεφτεί το site της ταινίας θα διαπιστώσει ότι το μόνο που υπάρχει είναι μια μαύρη οθόνη η οποία συνοδεύεται από ένα μουσικό κομμάτι με κάτι περίεργες ψαλμωδίες.

Οι Fan της τριλογίας λοιπόν,καλούνται να λύσουν έναν γρίφο,προκειμένου να  βρουν κάποιο στοιχείο.
Αμέσως αντιμετωπίστηκε σαν πρόκληση,και τα forums πήραν φωτιά μέχρι που ένας τύπος σε ένα απ'αυτά χρησιμοποιόντας ένα audio program, ανακάλυψε ότι στο μουσικό κομμάτι ακουγόταν ψιθυριστά η φράση: "the fire rises".


Ψάχνοντας κατέληξε στο Twitter και στο λογαρισμό @thefirerises όπου είχε διάφορα tweets που οδηγούσαν σε ένα άλλο site το οποίο,όσο περισσότεροι έφταναν και tweetαραν στη σελιδα του,αποκαλυπταν σιγά σιγά μια εικόνα, με τον Tom Hardy στον ρόλο του τρομακτικού Bane.

Οσοι κατάφεραν να φτάσουν ως εκέι,μπορούσαν να πατήσουν ένα add me στην πάνω αριστερή γωνία της φωτογραφίας και να την βάλουν στο προφιλ τους σε twitter και facebook,σαν παράσημο ουσιαστικά για την ανακάλυψη τους.

Ετσι λοιπόν,πήρε έκταση το θέμα,και σαν χιονοστιβάδα η φωτογραφία χτυπάει όλο και περισσότερα προφίλ,πράγμα που θα κάνει τους ανθρώπους της Warner να τρίβουν τα χέρια τους,αφού το σχέδιο τους προχώρησε όπως το ήθελαν.

Μόνο και μόνο ο χρόνος που ανάγκασαν τους Fan να ξοδέψουν για να βρουν την απάντηση και όλος ο ντόρος που δημιουργήθηκε γύρω από το θέμα είναι ένα επιτυχημένο (τουλάχιστον) έναυσμα στο promotion του "the dark Knight rises".





[Via]

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου